Nedir bu sezeryan göbeğinden çektiğimiz 🤨 yağ torbası mübarek 😆yeni pantolon alamıyorum beden tam ama düğme kapanmıyor alt karın fırtlıyor nasıl gidecek ya 5 ay oldu doğum yapalı ben anlamadım korse de taktım daha da gitmiyor. Sinir oluyorum yaz da geldi önerisi olan var mı bir nebze olsun o göbeği yok eden ?