hirosima Cheddar alt yazıda okudum ama bilim kurulu diyo büyük başlar daha açıklama yapmadı bakalım nolur ama eşim kapama olmaz ekonomi yok olanda çöker diyo
Cheddar hirosima bende öyle düşünüyorum. Destek çıkacak parası yok devletin. Keşke kapansakta verimli sonuç alsak ama sanmıyorum. Belki başka tür yasak getirirler