Gulcem1 Benim bebeğimde ilk zamanlar gaz problemi yoktu 2 aya yakın başladı kaç kere hastaneye gittim aşırı ağlıyordu biogaia kullanıyorum bol bol masaj yapıyorum bide doktorum fitil verdi çok sancısı olunca yarısını veriyorum rahatlıyo ,gece uykusuda 2 gibi uyuyo ama tam olarak uykuya dalmada çok zorlanıyo gece 3 4 u buluyo bı türlu düzen olusturamadık