madamkahve yoook herşey çok değişti yeter ki siz ona gülümseyin sürekli gülümseyin oda güleç olacaktır. Kızım şuan 9 aylık gayette gülüyor oynuyor herşey geçiyor evet şuan da huysuz diş çıkarıyor ama o günlere nazaran şimdi beni anlıyor mesela şarkı söyleyip, kucağıma alıp sakinleştirebiliyorum o zaman öyle değildi. Mesela 4. Aydan sonra çok çok iyiydi 8. Aydan beri de işte 1 aydır oldukça huysuz ama kesinlikle o günlere tercih ederim bu huysuzlukları