Es-Es123 SarosunAnnesi bende meme reddinden korkuyorum ve alıştığında sonrasında bırakma sürecinden bakalım ne olucaz 😇
SarosunAnnesi Es-Es123 kendi atmasaydi da ben biraktiracaktim mecbur. Süt emsin diye 😊 ufakken bıraktırmak daha iyi, zaten sürekli ağlıyorlar acıkınca veya gazlaninca.. Anladığında zor olur nacizane fikrim😊
hosgeldinbebegim1 Es-Es123 Tavsiye etmem ben verdim çok pişmanım verdiğime. Uyurken emzik istiyor şimdi sürekli. Emzik düşünce basıyor çığlığı. Ve meme reddi yaşayabilirsin. Parmak emmeye alışsa daha iyi.
tubaakcaman Es-Es123 1. Ay sonunda bebeğinize sadece uykuya gecerken verirseniz uyku esnasında atacaktır. Benimde kızım 2.Ay 15 günlük 40 günlüklen aldım emziği sadece uyurken emiyor normalde tutamıyor bile
tubaakcaman Birde emzik ani bebek ölümünü engelliyor Önemli olan 2 yaş itibarı ile kesmek Araştırın şu emziği mamayı öcü gösteren arkadaşlar basite kaçmak değil olay kararında kullanmak en doğrusu