Es-Es123 Merhaba arkadaşlar, 33 günlük bebeğim var. Sürekli memedeyiz. Yenidoğan olduğu için henüz normal ancak memesiz uykuya dalamıyor kızım. Emerken gaz atıyor öylede rahatlıyor. Sizce emziğe alıştırılmalı mı bebek, yoksa verilmemeli mi 🌸🙏🏼
zarifbirhanim Es-Es123 ben kızıma verdim. Ama öyle habire değil. Uykuya geçerken, sakinleştiremedigim anlarda vs. Şu an 18 aylık bir aydır kendisi kullanmıyor. Doğru kullanılırsa emziğin iyi bir şey olduğuna inanıyorum
Sari Es-Es123 bence vermelisin sen rahat edersin banada ebe kızdı verme falan dedi ama sürekli memede duruyor doyduğun anlamıyor zaten çok emdiği için iki dakka sonra fazlasını kusuyor üst değiştirmeye bıktım başa çıkamadım ben emzik verdim bizde 38 günlüğüz
Babys1 Es-Es123 valla bebek alacak mı bir de o var 🤦🏻♀️ Benim bebeğim almadı şu an 4 aylığız çok nadir emzik olsaydı böyle olmazdı diyorum ama çoğu zaman iyi ki almamış da diyorum
SarosunAnnesi Yenidogunca faydasını görmüştüm sakinleştirmek için fakat daha sonra meme reddi yaptı. 1 2 gün vermeyince kendi istemedi. Memede uyuyor. Suan 6 ayligiz iyiki bıraktık.
Es-Es123 SarosunAnnesi bende meme reddinden korkuyorum ve alıştığında sonrasında bırakma sürecinden bakalım ne olucaz 😇
Gzmmmm Bizde 2 aylığız bende verdim Çok ağlıyordu doktorlar da Belli bir süreden sonra verme taraftarı Netten araştırabilirsiniz
Prensesimlina Meme reddi yapmıyorsa verilmeli bence rahat olur ama benimde 2 gün emdi sonra baktım beni istememeye başladı sonrada vermedim
Sevdamavi Gokalpsmom06 diğer markaları da deneyeceğim verdiğim paraya üzülüyorum 3 tane aldım bide emzik yok gece ışıklısı yok bilmem nesi
Ferisss Ben ilk doğduğunda hastanede başladım o yüzden sevdi sütüm vardı emziriyordum da ama zaten minicik midesi var sürekli emerse kusuyor memeden ayrılmak istemiyor o yüzden uykuya dalarken sakinleşmediği zamanlarda falan vermek çok iyi öyle olup olmadık zamanda sürekli değilde
Gokalpsmom06 Sevdamavi Aynen canim.bende isiltili aldim 100 liraya tutmuyor cocuk kafayi yicem ne denemeyi dusunuyorsun
duru2603 Meme reddi riski oldugundan vermedim. Cok vicdan yapiyordum zaten üzülüyorum emzik emdiği zaman, iyi mi kötü mü bilmiyorum gidiyoruz böyle bakalim..
Zgr26 Es-Es123 ben uykuya geçişini kolaylaştırması için veriyorum. Zaten uyanıkken çok fazla ağzında tutmuyor. Ama uykuya gecerken bğyğk kolaylık sağlıyor
0606 Es-Es123 Ben ilk günden itibaren verdim iki aylıkken salya akmaya baslayinca kendi bıraktı şu an 5 aylık sürekli bı yerleri yalamaya çalışıyor emzik almıyor asla keşke alsa diye uğraşıyorum ben de
EslemDilan Es-Es123 tutsaydı verirdim 7aylkk olmak üzere tutmadı hic kullanmadik sorun yaşamadım alıştık:)