Egeasaf20 aslında korkmamaktan kasıt yanlış anlaşılmasın; gezmek tozmak konusunda rahat davranmak değil kastım. O zaman da evdeydik, çıkmıyorduk ama bi markete, bi eksik olduğunda mecburen çarşıya gidiyorduk.
Şu an hepsini kestik. Market alışverişlerini tamamen sanaldan yapmaya başladık. Dışarı çıkmıyoruz, artık kızım dışarı çıkmak için ağlıyor hatta. Bende iyi değilim aslında, ciddi psikolojim bozuldu ama güçlü durmaya çalışıyorum. Bunalımın eşiğindeyim valla. Bütün sosyal aktivitelerim 1 senedir durdu, en yakın arkadaşımı 1 senedir sadece görüntülü konuşurken görüyorum çünkü sağlık çalışanı. Birçok komşumuz vefat etti. Gibi gibi işte. Çok bunaldık anlayacağınız.