Egeasaf20 açıkçası eve hapsetmiyorum hiç kendimizi. Doğadan uzak tutmayı hiç istemedim bebeği. Hep çıkıyoruz, dağ yürüyüşleri yapıyoruz, ormana götürüyorum, deniz kıyısında yürüyüşler yapıyoruz vs ama kimseyle görüşmedik bir senedir. En yakın arkadaşlarımı görmeyeli bir seneden fazla oldu. Evime insan girmedi😓 e insan sosyal bir varlık haliyle psikoloji çok çok etkileniyor. Bebeğin de kendi yaşıtlarıyla zaman geçirmesi çok önemli, ondan da mahrumuz. Zor zamanlar malesef..