Hum34 Sen bebeğine yetersin. Ben 1 ayından beri kendim bakıyorum, annemle baktık ilk ay, sonra evimize geldik annem çok uzakta artık misafirliğe bile gelemez. Banyosunu falan yaptırırken sadece azıcık zorlanıyorum çünkü şuan 3 aylık ve çok hareketli. Tek elimde tutup diğer elimle su dökmek çok zor. Eşim yardım ediyor sağolsun. Gündüzleri o uyanıkken oynuyorum, konuşuyorum, uyuduğunda da işimi yapıyorum, uykum varsa uyuyorum. İlk günler zorlanırsın çok çok normal bu. Yavaş yavaş alışacaksın. Sakın kendini üzme, bak benim moralim bozulduğu zaman hemen bir çay ya da kahve yapıp pencerenin yanına oturuyorum, açıyorum pencereyi mis gibi havayı çekiyorum ciğerlerime. Ben anneyim, Alpime yeterim diyorum. Çok iyi geliyor. Büyüdükçe çok güzel gülmeye başlıyorlar mesela, neşeli günler sizi bekliyor daha 🌼