lalenurr966 Allah şifa versin. Kuzucuklarımız tahmin ettiğimizden daha güçlü. 3buçuk aylık oldu Bnm bebeğim. 10 gündür hastanede yoğun bakımda. Ateşi olmamasına rağmen kasılmalarını fark edip götürdüm, iki gün içinde beyin iltihabı teşhisi kondu. Çok şükür iyi hbrler almaya başladık ama en az iki hafta daha hastanede kalacak. Günde sadece 10dk görebiliyorum bebeğimi. Ne yaşadığınızı çok iyi anlıyorum inanın. Allah kimseyi evladıyla sınamasın çok zor. Ama inanıyorum ki siz de iyi hbrler almaya başlayacaksınız. Sabırlı olun. Pozitif düşünmeye çalışın, onlar bizden güç alıyorlar. İnşallah en kısa sürede sağlıkla tekrar kucağınıza alacaksınız. Rabbim yardımcınız olsun