Kızlar şu an hastaneden yazıyorum, okadar üzgünüm kii. 2 gündür oğlumun ateşi 39,5 çıkıyordu 6 gün önce aşı oldu (9ay aşısı) aşıya bağladık derken sürekli acili aradık verdiğimiz ilaçları belirttik inatçı ateş olduğunu inmediğini vs israrla bizi çağırmadılar. Dün sabah saat 5 gibi yine fitilini vermiştim ateşini insin diye onun sonrası uyuduk aralarda bi uyandı saat 8:30 gibi uykuda kendini kasmaya ve titremeye başladı yani havaleden başka ne olabilirdi ki anneme verdim çoçuğu birini aramaya çalışıyorum hastaneye yetiştirsin diye cünki çocuğum ellimde titriyo böyle konularda sakin kalamıyorum, neyse annemin elinde ben annemin beni sakinleştirmesini beklerken o beni daha çok korkuttu. Gittik hemen acile müdahale edildi (2 fitil verildi ve bekleyin dediler) neyse ateş indi bu arada idrar yapmasını bekliyoruz sonuçlara bakalım. Onun öncesinde anlattıklarıma göre geçirdiği havale olmuş olabilir hastanede kalabilirsiniz 24 saat gözlemleyelim ama gidedebilirsiniz öyle durumda tekrar gelirsiniz dendi. Ben gidelim dedim benim evde yaptığımın aynısını yaptılar çocuğum çok yıprandı. Derkeeen idrar alındı ve sonuç enfeksiyon çıktı. Sizi yatırmamız gerek pipisinden bir kateter sokup enfeksiyonu temizlemeliyiz acılı işlem olduğu için narkoz vermeliyiz. Ya nasıl yıkıldım anlatamam size. Neyse işlem yapıldı serum takıldı antibiyotik kullanımı olucak dediler. Ya bukadar ilaca rağmen bir bakıyorum ki biraz önce ateşi yine 39.3 çıkmış ve verdikleri şey okadar hafif ki. Yani anlıyorum ağır ilaçlar aldı diye böyle ama nezaman bitecek bu ateş laneti bişey söyleyin bana lütfen. Çok korkuyorum gözüme doğru dürüst uyku girmiyor lütfen dua edin çok üzgünüm