Melekkizimmzeynep canım benim cok geçmiş olsun , seni o kadar iyi anlıyorum ki , bende doğum yaptım yavrum küveze girdi elimde bos pusetle eve girmiştim ben bebeğimde uzun süre kaldı , gögülerimdem sütüm akıyordu artık emziremediğim için böyle devam edince sütüm kesildi zaten. Çocuğumu eve getirdiğimiz an dünyanın en mutlu insanıydım sanki öpmelere doyamaıyordum yanından hiç ayrılamıyordum çok değişik bir duygu o günden sonra panik atak hastası oldum iyice Rabbim korusun yavrularımızı inşaallah