nurelem Hohomoromu mesela tüberküloz virüsüde hava yoluyla bulaşıyır ama hemen bulaşmıyor , bu virüs anlık bulaş hızına sahip mübarek
Nodira_90 Organikumos tabi haklisiniz ama çalışanlar için demedim çünkü benimde eşimde çalışıyor işe gittiğinden eve gelmesine kadar hep Allahdan dua edip bekliyorum o ayrı bi mevzu ama çalışmayanlar bile bunaldık yok bilmem öyle böyle diyorlar ya işte onlara biraz mantıklı bir açıdan bakın dedim. Ne var yani evde otursalar ortalık biraz sakinleşerdi tabi herkes hiç bir şeye uymayıp kendilerini dişariya atiyorya işte o yüzden şimdi çokta çoğalmaya başladı ortalık dövizden. Ama yinede herşey için Allaha şükür etmemiz gerekiyor.
nurelem Nodira_90 canım asıl çalışmayanlar sürekli evde oldukları için bunaldılar zaten bunalmaları da mantıklı değil mi. Çalışanlar hiç olmazsa bi uğraşları var 24 yorgunluktan virüsü düşünecek zamanları olmuyor cogunun
Organikumos Nodira_90 yani tabiki şükürler olsun ama evde oturanın da başka etkilendiği konular vardır eminim ki bu pandemi de her sınıftan insan olumsuz bir etkiyle karşılaştı ne yazık ki. Herkesin kendince sebepleri vardır. Evet bunaldık diye gezecek değiliz ama gezemiyoruz diye de bunalmayacak değiliz insan oğlu neyi yaşayamazsa ona hevesi kalıyor işte 😊
Organikumos nurelem organik olan ben değilim kızım 😫 hanımefendiye gelince herşeyin ıncığını cıncığını araştırıyorum kendime herşeyin en dandiği - 20 tl üstü alışverişe indirimde şampuan var istermisiniz ? - aaa tabi ki en ucuzu neden olmasın gelsin parabenler slsler 😂
Dilos01 nurelem bi an önce son bulsun da insallah artmaz ya önlem alınıyor bi düşüş oluyor sonra kalkınca en basa dönüyoruz 🥺
ArzuOguz nurelem deme bacım 😂😂 Eşref saatine gelir anlamazsın 😂😂 seneye bu zamanlar değilde en azından seneye yaza şu maskeden artık kurtulmak istiyorum 😂❤️
nurelem ArzuOguz canım o benim şuan için en cok istediğim sey maskeyi taktığım an çocuk çıldırıyor susturamıyoruz , aşıya gidince de maskeli görünce ortalığı yıkıyor çok korkuyor, maskeyi çıkarınca bana gelmiyor
Nodira_90 Organikumos herşeyin bir zamanı var inşallah en kısa zamanda atlatırız o zaman bol bol gezer dururuz 🙏
Dilos01 nurelem hiç deme rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin insallah bi gün hersey güzel olur umarım 🥰
Nodira_90 nurelem afedersiniz dediğinizi biraz anlayamadım da yabancılara göre neyden bahsettiniz pardon….
ArzuOguz nurelem 😂😂😂 benım bebeğim Allahtan henüz küçük 3 aylık anlamıyor tam anlayana kadar umarım ki biter herşey devam etse de sadece maskeden kurtulmak istiyorum ya 😂
Dilos01 nurelem insallah görürüz yA hemen karaları bağlamayalım ümitsiz olmamak lazım 🥰Allahtan Ümit kesilmez