Canım sabah burda bi postta okudum birinin daha çocuğunun ateşi hiç düşmüyormuş birinin tavsiyesiyle bebeğinin ayağına sarımsağı ve zeytinyağını karıştırıp sürmüş sarımsağı eziceksin ama. Sonra karışımı bebeğinin ayak tabanına yedir 1 kat çorap giydir çok etkiliymiş ne ateş kalıyor ne öksürük vs çok iyi geliyormuş