Bu doktorları anlamıyorum küçücük bebek ateşi bu kadar nasıl test yapmıyor bende 3 aylık bebeğim için gittim test hiçbir şey yapmadı soğuk kompleks yapınca ateş düşük çıkmıştı ondan bir şey yok dedi gönderdi sonra bir devlet Hastanesi’ne gittim 2 gün sonra bütün testleri yaptı şükür bir şey çıkmadı ama oladabilir di büyük sorumsuzluk ya siz de ihmal etmeyin başka bir doktora gösterin çünkü Ateş bu kadar çıkmaz diye biliyorum