Linosunannesi1 önemli olan kilo değil sağlık, kilo aldırmak için ekstra bir şey yapmayın bu sizi ve bebeğinizi yıpratır ve bebeğiniz artık yemek bile istemeyebilir, insanların ağzı torba değil ki büzesin.. benim bebeğim de 900 gram doğdu şuan 18 aylık 8 buçuk kilo gören ne kadar küçük durugor diyor evet kahroluyorum çok üzülüyorum ama lafımı da veriyorum, kime ne ki benim bebeğimin kilosu? Benim yA da sizin yaşadıklarınıza şahitlik etmişler mi? Bu yıpratıcı süreçte en büyük destek olmuşlar mı? Anca boş boş yorum.. Allah sağlık huzur ve mutluluk versin, bir daha görürseniz de lafınızı sokun, düşündükçe üzüleceksiniz çünkü.