Kuzeymen peki o kadını neden linç ettiler sizce? Bakın sorma var sorma var. Bu bayanın ben yorumundan samimiyetini çok iyi anladım ama bir kadın gelip ‘bebeğim 2 aylık 8 kilo sizce zayıf mı?’ Diye sorarsa ben burada artniyet ararım, pohpohlanmak ararım, övünüp zayıf bebek annelerini üzmeye çalışmak anlarım. Akıl var fikir var 2 aylık bebeğin 8 kilo olması sizce zayıflık olabilir mi? Elbette insanlar tepkisini gösterecek. Ama bu hanımefendi gayet açıklayıcı bir şekilde iletmiş, post sahibi: benim bebeğim 18 aylık ve 8 buçuk kilo o sebepten bebeğinizin kilosu gayet iyi 🙏🧡