Ozlembade masal28 emziriyorum sadece anne sutu aliyor bebegim ikimizde de yan etki olmadi. Asidan hemn sonra arabada emzirdim acikmisti (moderna yaptirdim)
Admsmyrgktg Gizemgsm bazılarının önerdiğini duydum mu bazıları da önermiyor doktorların çok kararsızım. Ama riske de atamam sanırım yemede teşekkür ederim
RuzgarMommys Emzirmek aşı olmays engel değil ki Emziren arkadaşlarim aşı oldu öğretmenler hicbisey olmadi Doktorlar da olun diyor