masal28 Kızlar bende talasemi(akdeniz anemisi) taşıyıcılığı var. Bugün covid aşı sırası gelmiş ondan geldi galiba, emzirirken aşı olan var mı?
ftsdmrhn masal28 taşıyıcılik hastalık değil ki, bende taşıyıcıyim. Başka birseyden sebeptir, yoksa Akdeniz anemisi taşıyıcıliginin bı önemi yok
masal28 SeherRonyaMelek şimdi doktora sordum, meslek öncelik dedi okul öncesi öğretmeniyim sanırım ondan geldi
masal28 Admsmyrgktg doktor yaptırabilirsin dedi ama bende çok kararsızım, bir daha sıra gelmiyomuş ama
Admsmyrgktg masal28 bir daha sıra verilmeme ihtimali var kesin değil ama haberlerde izlemiştim. Ancak bizim ki keyfi bir durum değil şahsen ben emzirmesem kesin olurdum aşı
masal28 Admsmyrgktg evet öyleymiş işte, o yüzden ben olmayı düşünüyorum ya doktor emzirirken bi sıkıntı olmaz dedi
Gizemgsm Admsmyrgktg emZirirken daha iyi.antikoru bebeğe geçer o da bağışıklanmış olur.doktorlar öneriyor emzirirken.
Ozlembade masal28 emziriyorum sadece anne sutu aliyor bebegim ikimizde de yan etki olmadi. Asidan hemn sonra arabada emzirdim acikmisti (moderna yaptirdim)
Admsmyrgktg Gizemgsm bazılarının önerdiğini duydum mu bazıları da önermiyor doktorların çok kararsızım. Ama riske de atamam sanırım yemede teşekkür ederim