mycutebaby bizde 2,5 aylıkken nezle yaşadık öksürük ve burun tıkanıklığı vardı. Prospan şurup ve porege boğaz spreyi vermişti doktorumuz ama kendi doktorunuza danışmadan kullanmayın geçmesi 1 haftayı buluyor. Burnuna sık sık serumfizyolojik sıkıp çektik günde 10 sefer en az çünkü nefes alamıyordu