Kızlar merhaba benim bebeğim bir kaç gün önce ateşlenip öksürüyordu acile gittik sonra hava ve antibiyotik verdiler antibiyotiğin etkisiyle yavrumun her yeri kıpkırmızı oldu neyse doktoru arayıp bıraktık hemen zaten 2 gün kullandı dünden beri kullanmıyoruz hala kızarıklar var vücüdunda arada yine öksürüyor ama eşimde beni telaşlandırıyor birşey olursa diye bende yarını bekleyelim geçmezse gideriz dedim tekrar bu öksürük nasıl geçer kızlar herhangi bir ilaç veirirlermi gitsek şuan sadece hava veriyoruz makineyle