Alazcns Ygz ilk gün çişini yaparken ağlıyordu. Sonra normal akışında devam etti.Hatta sünnet işlemi bittikten sonra sünnet olmamış gibi tutabilirsiniz demisti biz yine de 3 gün dikkat ettik.
btlbtl Ygz Çok tatlı bir doktor korkmayın memnun kalırsınız sakinlestirici bi ilac verip yapti hic aglamadi anlamadi bile ben kendi adima tavsiye ederim.
btlbtl Ygz 6 aylikti kolay gecti ilk cisinde problem olmadi ama sadece 2 kere kakasi dikislerine denk geldi cok fzla cani yandi agladi ona dikkat et bulasmadan hemen alirsan problem olmaz ins 🙏🏻
BerrinMercan Denizayazz çok teşekkür ederim ☺️ hiç aklıma gelmemişti orada sünnet yapıldığı evime çok yakın fiyatıda iyi eee referansta oldunuz daha ne olsun çok teşekkürler ☺️ 🙏
MomTubamom BerrinMercan cnm kağıthanede hilal polkliniği var ben 3 çocuğumuda orda sünnet ettirdim 350 miş aradım haftaya Cumartesi sünnet ettircem bu arada benimki de 5 aylık Dr sabahattin
BerrinMercan MomTubamom Teşekkür ederim canım sağolsunlar buradaki yazan arkadaslarımızdan dolar kararımızı verdik bizede yakın olduğu için ümrantıp’ta Ümit hanıma yaptıracağız teşekkürler 🙏
Haticebubekir BerrinMercan canım maltepe ersoy hastanesi ali kadayıfçı kesinlikle tavsıye ederim başkada hiçbi yere bakma diyebılırım memnun kalırsın :) @acitmayandoktoramca ınstagramdan bakabılırsın
Mommy_ Gulnuraraserol Ağır bir cümle olmuş gerçekten. Lohusaya söylenebilecek en kötü şey sütün yaramıyor. 🤦🏼♀️ Fakat gerçekten kilosunda sikinti yok bu psikolojiden kurtulun bir an önce tavsiyem. Gayet güzel bakmissiniz bebeginize kilosunda gayet güzel