BerrinMercan Çok teşekkür ederim .🤗 İlk bir kaç saat sıkıntılı geçti, çok ağladı , sonrasında oğlum rahattı , sünnet olmamış gibiydi .Ertesi gün şişlik oldu , sonra toparlamaya başladı pipisi .🤗 Bu gün de kontrolümüz var , bakalım .🙏🏼 Şimdiden geçmiş olsun size de , rahat atlatırsınız inşallah.🙏🏼💙