GoGirl Hivrozam yapmazlarsa bile siz yaptirin cok tehlikeli yenidogan olucak sonucta hemsirelerde yardim eder
Mom0988 Hivrozam Ben 3.5 ay önce doğum yaptım bana da eşime de test yapılmadı. Anneniz pozitif olma ihtimali varsa hiç gelmesin hemşireler yardımcı olur size inşallah saglikla dogurun.
Nohutannesi Hivrozam öyle tabi ama bu işin içine girilirse çıkılmaz. Doktor hemşire çalışın herkese de yapılmalı. Onlarda da olabilir🤷♀️
QueenMom__ Nohutannesi hafta bi yapılıyor onlara zaten, zirve olduğu dönem 5 güne bi test alıyorlardı eşimden
Babe Hivrozam cok zor durumda kalmissiniz ya keske biri izin alsan bu surecte 3 5 gun en azindan Allah yardimciniz olsun🙏
Durukusunannesii Hivrozam pandemiden dolayı hemşireler bebekle fazla ilgilenmiyo ben 5 ay önce Doğum yaptım eşim refakatciydi onada test yaptılar
tugceo92 Hivrozam eşim iki hafta once burnundan ameliyat oldu ozel hastanede. Esimden test istedi kbb doktoru. Ben sabahtan ogleden sonraya kadar yaninda kaldım. Aksam da annesi kaldi eşimle 2 yasinda bebegim oldugu icin. Test falan istemediler.
Nohutannesi QueenMom__ hemşireyim ben. Hiç bir arkadaşıma rutin test yapılmadı.Belirti yada temas olmadığı sürece
iki_prenses_annesi201 Hivrozam özel mi devlet mi peki… 9 ay çnce yaptgm bşy demedilr bana çnkü gerçi ozmnlr azalmştı temmzda ypmştm
Babyege Hivrozam gercekten oyle benım hamılelıgmın basından sonuna 1600 tl zam geldı gercekten cok ucuk fıyatlar
Pamuk_seker Hivrozam hemşireler ne kadar yardim etsede tek kalınması zor iyice araştırın sorun olmazsa 2.secenek olarak 1 kisi daha bulun yedek olarak
QueenMom__ Nohutannesi eşimin çalıştığı hastanede rutin yaptılar sonra belirtiye göre yapılmaya döndüler