28 nisanda devlett hast. sezrryan olcam annem yanımda refakatcı kalacak cevremde birsuru pozitif akrabalrim var hastaneye tahlil verme surecinde hastaneye git gel git gel yaptim o sirada kizimi annemde biraktim banada ikigun onceden gel test yapcaz dediler ya pozitif cikarsa diye cok korkuyorum hicbirbelirtim yok kizima esim bakcak annemin testi pozitif çıkma ihtimali var cevresi hep hhasta cokta dikkat etmiyor testi pozitif cikarsa hastanede kim bakacak bana refakatci olarark hemsireler yardim edermi tek kalırsam