iki_prenses_annesi201 Mutluyuva merak etme cnm çabuk büyüyolar bi an sanıyosn hiç bugünlr geçmicek ama inn geçiyo 😊😊 bnm jızm 3 ay çektirmeye kalktı şmdi 9 aylk çok iyi büyüynce daha iyi oluyo. Sdce çok hrktli okdr 😃
cekoslavakporseleni Mutluyuva benimkinin gözleri açılmıştı 😂😂 40 uyudu desem yeridir, çok az uyanık kalıyordu gün içinde. 40ı çıktıktan sonra çocuğun gözlerini rahat rahat gördük. Ama uyku düzenimiz hala iyi çok şükür, o konuda bir değişiklik olmadı.