semaahmet ipekk05 hayır canm hiç bişey yapmadım masaj da yapmadik ellemedim bı sure masaj içinde bacaklarını oynatmadan sadece karına yaptım cnm
Eymen_ayaz16 Biz bir buçuk aydır aparat kullanıyoruz tıp 1 tıp 2 bizimde doktor çift bez artık önermiyoruz dediler eskide kaldığını ve bı ise yaramiycağini söyledi apart alıştık sayılır inşallah geçer