Defnezeynep1 bak şimdi normal fırın tepsisi var ya siyah olanlar..Bu attığım tariften bir kat yani bir tepsi çıkıyor. Ama iki tepsi yapman lazım . dediğim gibi siyah bizim klasik tepsiye birinci kat için dökeceksin.. Harfi de öyle küçük kesmr büyük olsa daha iyi olur..Sonra kek parçaları epey kalmıştı bende. Gerçi buzluğa atılır Ziyan yok.. İkinci tepsi De pişince harfi kesip arasına ıslamak için muzlu süt daha sonra da Dr oetker pastacı kremasını hazır olarak alıp aralarına sürdüm.Devamında dilediğim gibi süsledim