Defnezeynep1 5 yumurta
1 bardak şeker.
2 bardak un.
Kabartma , vanil .
Önce beyazları krema kvamına gelene kadar çırpın, sonra sarıları ekleyin, sonra şekerle çırpın, sonrada kabartma ,un , vanil . 180 derecede pişirin
Bu arada bu tarifi böyle şeyler yapılıp satılan yerde çalışan biri vermişti ☺️