Günahı sizinle Rabbim arasında. Lakin buraya yazip aldirmayi düşünüyorum derseniz bizide sahit kilmis oldunuz. Yanınızda olan sizin bebeğiniz, karninizdaki de sizin bebeğiniz. Görmediginiz için canına kıymak size kolay geliyor sanırım. O zaman gözünüzü kapatın , ve yanınızda olan bebeğinize bıçak saplayin. Dusuncesi bile cok kötü değil mi? Asla ama asla böyle bir seyi sebepsiz yere yapamazsınız degil mi? Karninizdaki de öyle iste. Nereden biliyorsunuz ki o doğunca maddi anlamda daha cok kötü durumda olacağınızı. Belki Rabbim o doğunca size birseyler vesile olacak. Maddi olarak nasil geçindiginizi anlamayacaksiniz bile. Bilemezsiniz ki