Bpoyraz54 Kızlar test yaptım iki çizgi çıktı doktora gittim kese görünmedi bebeğim daha çok küçük hem maddi hem manevi anlamda kaldıramam bu durumda çocuğu dünyaya getirip perişan etmek istemiyorum aldırmayı düşünüyorum 🥺
melikeeomeer Bpoyraz54 bebek rızkıyla gelir alacağı nefesten yiyeceği lokmadan etmeyin vardır her şeyin bir çözümü aldırmayın yazıktır günahtır oda bir evladınız sonuçta Canı alanda Allah veren de lütfen kıymayın ona o daha minicik alacağı nefes olacağı bir hayat varmış şükret
sevimlienerji Bpoyraz54 canım kesinlikle yapma Allah onu size verdiyse bereketini de verir . kıyma bir cana . benim ilk bebeğim karnimda öldü daha 7 haftalikti ama o kadar acı çektim o kadar kendimi suçladim ki anlatamam.yapma
Yenidennn Bpoyraz54 düsünmeyin böyle lütfen bu mübarek günlerde rabbim yardım eder, bi cana kıymak çok kötü. Bide güzel yanlarını düşünün ne güzel ikiz gibi büyürler gider, zor olacak ama rabbim büyük.
Mayisannesi34 Bpoyraz54 asla yargılamak veya kınamak değil amacım. Ama bu kadar çok istemiyordunuz ekstra dikkat etmeliydiniz. Bir değil 2-3 koruma yöntemiyle korunmalıydınız. Ben olsam aldırmazdım, karnımdakinin kucağımdakinden hiç farkı olamaz.
Caglarass Bpoyraz54 Oğlum 9 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Sevindim korkularım oldu illaki. Eşim korktu bayaca mutlu olmadı nasıl yapıcaz falan diye. Düşük yaptığımda ona tek söylediğim düşünmene gerek kalmadı bak gitti rahat olabilirsin. Onun gibi tepki verseydin kendimi çok suçlardım benim yüzümden diye. Anneliği bilen birinin böyle söylemesi ne bileyim çok garip
eymenkerem Bpoyraz54 niye perişan olsun ki onu veren rabbim rızkını da yaratıp veriyor. Suan yanınızdaki evladınizin atesiciksa dünyanız yıkılır karninizdakinim ne farkı var onu elinizle öldüreceksiniz???
1tinybean Bpoyraz54 Çocuğu yaparken aklınız nerdeydi? Neden düzgün korunmadınız madem kaldıramayacaksınız?
Zhrhtc_ Bpoyraz54 5 aylik bebegini de git at bakalim atabiliyomusun.? Karnindakin den hiçbir farki yok
pandisko Bpoyraz54 Yargılamak istemiyorum benim de bebeğim var 5 aylık yarın bir gün pat diye çift çizgi görmemek için ekstra önlem ile korunuyoruz çünkü 2. Bebek istemiyorum. Keşke dikkat etseydiniz
Mom727272 Bpoyraz54 hayırlısı olsun zor bir karar ama burada linç yersiniz daha kötü olur ruh haliniz, keşke yazmasaydiniz, neden yazıyor bu konuda arkadaşlar cidden anlayamıyorum, bile bile lades
Merve_gcl Bpoyraz54 5 aylık bebeğini öldürebilirsen o cana da kıyabilirsin o da senin evladın artık günah boyutuna girmiyorum bile rabbim ona nefes vermiş sen o miniğin kaderini mi değiştiriceksin
ezogelinn Bpoyraz54 keşke daha iyi korunsaymissiniz madem istemiyorsunuz benim de 8 aylık bebeğim şuan bende hıc düşünemiyorum zor bir bebek ama korundugum halde Allah verirse kıyamam karnindakinin suçu ne kucaginizda ki evladıniza kiyabilirmisiniz farzedin ikiz oldu birini öldürebilir miydiniz lütfen onun yaşam hakkını elinden almayın Allah o canı verdi siz bir vesilesiniz
MasalsMommy Bpoyraz54 Karar sizin ama nasıl kıyabileceksiniz? Kucağınızdakinden hiçbir farkı yok onun da. Yazık günah rabbim verdiyse vardır mutlaka yiyecek rızkı yavrumun. Keşke birazdaysa fazla dikkat etseydiniz de böyle bir post açıp böyle bir günahı işlemeyi düşünmek zorunda kalmasaydınız.
CaglaC Bpoyraz54 önce derin bi nefes al sonradan pişman olacağın karar verme. Ayni durumdayız oglum 5 aylıkken hamile kaldım çift çizgiyi görünce oturdun saatlerce ağladım hem kendime hem esime cok kızdım oglum daha küçücük ona bakıp bakıp ağladım.. aldırmayı da düşündüm yalan yok. Sakinleşince dedim ne haddime olduysa vardır rabbimin bir bildiği o verdi ben nasil koyayım. Ha bunu aldırıp oldurmusum ha evde ki 5 aylık oğlumu ayni şey değil mi ikiside evladım.. ya Allah beni seni cezalandırmak için elindekiyle imtihan ederse hep bunu düşündüm .. Her bebek rizkiyla gelir bak simdi kızım oldu 4 aylik dünyalar güzeli hep diyorum ben bunu mu aldırmak istemişim nasim düşünmüşüm bunu cok şükür diyorum şimdi sağlıkları yerinde olsun varsın büyütmek zor olsun büyüyorlar nasılsa oğluma arkadaş kardeş sırdaş geldi.. 2 ay sonra birlikte oyunlar oynayacaklar allahin izniyle.. lütfen karar vermeden önce bunları dusun evlat kadar güzeli değerlisi var mi .. Allah sana tekrardan anne olmayı bu güzel duyguyu tekrar yaşamanı nasip etmiş seni tekrar anneliğe layık görmüş anne olmak için uğraşan senelerce bekleyenleri dusun… Rabbım hakkında hayırlısını versin ..