Ela-- bende 22 yaşındayım normal doğum yaptım ama oda Bi o kadar zor bence çocuk büyütmek ayrı Bi sorumluluk ama bence beraber büyümeleri çok güzel benim çevrede gorupte imrendiğim tek şey olabilir. Yıllar sonra çok güzel beraber arkadaş olucaklar.
Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 ve doğumuda şimdiden aklına getirme Allahım Bi sancida kurtarsın ❤️