Dezehs Ela-- benim kızım 3 aylıkken öğrenmiştim aralarjnda 13 ay var şuan Biri 8 biii 7 yaşında ilk bende çok üzüldüm ağladım falan ama şimdi iyii diyorum
Tosbikannesi22 Ela-- canim bende oglum 4 aylıkken hamile kaldım sımdı oglum 11 aylık ben 32 haftalık gebeyım.
Nur98 Ela-- hangi ilacı kullanıyordun acaba günü gününe almak gerekiyor diyorlar bende baslamayı düşünüyorum
Fitifiti Bebeğin canına kıyılmasını öneren şahısa,Allah sizi hidayete erdirsin diye edilebilecek en güzel duam silinmiş moderatörler tarafından. Neyin kafasını yaşıyorlar acaba?! Yine silin buyurun
Tosbikannesi22 Ela-- 30 uncu haftadan sonra ne yalan soleyım zorlanmaya basladım oglum oyun istiyor kucakta hoplat zıplat genede Allah sabrını veriyor dogumu memlekette yapıcam gurbette yasıyorum Bı sure idare edıcez ama eve gelince naparız inan bilmiyorum 🙈
Babylover23 Ela-- zaten yeni doğum yapmışsınız gerçekten çok zor Allah yardımcınız olsun ben de 4 ay 28 gün önce doğum yaptım sanki daha dün doğum yapmışım gibi alt karnım sezeryan yerim hep uyuşuk hala çok kötü zor olurdu hamilelik 😣 ama herşeyde bir hayır vardır her bebek bir umut biraz zorluk çekersiniz ama ikiz gibi olurlar biraz büyüdüklerinde beraber oynarlar üzülmeyin İlerde hepsi size yoldaş bu da kız olur inşallah..sağlıkla gelsin yavrucuk 🌸💐
Babylover23 Dilos01 şuan kucağımda uyuyan bebeğime bakıyorum hiçbir sağlık sorunu yokken aldıranları anlamıyorum anlamayacağım bir can kolay mı dünyaya geliyor bende gebeliğim süpriz oldugu için biraz hüzünlenmiştim üzülmekle bile ona ne büyük haksızlık etmişim diyorum kendi kendime..
Dilos01 Babylover23 kolay degil tabi ki rabbim bakamayacak olanlara çocuk vermesin şimdi bile hamile kalsam çok mutlu olurdum ne güzel rabbim nasip etmiş cunku 2, kez yavrunu bolca op yerime mis kokuluyu🥰ilerde çok güzel olacaklar su an birez zor olur 2 çocuk bakmak ama ilerde meyvesini yersin 🥰
civcivinannesiii Ela-- maşallah canım rabbim sağ sağlim kucagina almayi nasip etsin bisey olmaz beraber büyürler 🙏 Canım benim oğlumda 6 aylik ama halen adet olmadım ve korkmuyorum sezaryan oldum bende ilk hamileliğim acaba siz nezman adeþ gordunuz ben daha olmadim nezman olcam😳😟
civcivinannesiii Ela-- gercektenmi birde adet görmeden hamile olunmaz diyorlar süt koruyor diyorlar yalan ozmam😳