iki_prens_annesi Mom626363 aynen kalabalk bi hastane gerci ordan biraz korkum var ama ole spiral taktrayim diye rahat edeyim ddm her doktr duzgun takmiyo kayma vs oluyo bakalm olmadim basaksehir sakuraya giderim 🤗
salgarsaniye iki_prens_annesi ben orda oturuyorum ama kadın doğum bölümleri hiç iyi değil orda bile doğum yaptım pişman oldum
iki_prens_annesi salgarsaniye dogum olark iyi yer degl bnde memnun kalmadim kontrole giderken korkttum sadece spiral icin dokte aradm cnm 🤗
Ssevey iki_prens_annesi Aminn canım amin ikiz bakmak zaten zordur dediğin gibi Allah olmayana versin 😀
Mucizem_0809 iki_prens_annesi ben 2 sene önce 1 kere hamileyken gitmiştim hala öylemi bilmiyorum ama leş gibiydi gittiğim doktor çok şeker bi hanımdı ama o pis ortamı görünce daha gitmeme kararı almıştım
iki_prens_annesi Mucizem_0809 aynen pis bi yer iste dogum hamilelik olsa zaten gitmem de spiral icin dusunuyodum orayi ama kalsn bncede 🤗🤗
1mom04 iki_prens_annesi hee doktor takmıyor alt katta ebeler oluyor galiba onlar takıyor yada orda sırayla görev alan doktorlar var onlar yapıyor randevu aldığın doktor takmıyor maalesef özel gibi değil
iki_prens_annesi 1mom04 dogumda aynen onune gelen dogurtuyo neyse orasi kalsn baska yere gidiyim bn 😆
Ssevey iki_prens_annesi Allah bağışlasın benimkilerin arasında da 20 ay var biri 4 biri 1.5 yaşında 😀