Yazaksami tadım başka bi öğün o şekilde yemesi başka her anneye göre de değişir kimisi tuzlu yağlı yedirir kimisi ben gibi buharda pişirip yedirir 15 aylığız tuz şeker yasak bize eğer ki tadım bile olsa yedigimiz yemeklere tuz koymadan ayırıyorum öyle veriyorım 2 yaşına kadar böyle devam edeceğim bi yere giderken le yemeği pişirip sıcak olarak kavanozluyorım konserve gibi açınca iki gün içinde tüketiyoruz gayet güzel oluyor içime siniyor açıkçası