Yazaksami yemeğe falan gidince orda gelen mezelerden az az veriyorum mesela yoğurtlu makarna geliyor, salatanın içindeki domatesi veriyorum dişleri var ekmek veriyorum yemeye çalışıyor tavuk etinin yumuşak yerinden elimle iyice ezip veriyorum kıyma yada köfte de minik minik veriyorum tavuğu daha çok seviyor pilav da olunca veriyorum çok az, ev yemeği gibi salçalı tuzlu olmuyor ki dışarda yemekler 🤷🏽♀️ Vala herkesin kendi yetiştirme tarzı ben veriyorum şahsen herkese de saygım var 😊