Kagansmother sedaykn asiti alınmış zeytinyagi kullandim ben kimyasal içeren sampuanlardan cok daha faydalı emin olun
sedaykn Kagansmother Olabilir o sizin tercihiniz ama doktorlar asidini alıp kullanabilirsiniz demiyor.
Gns- Tek başına zeytinyağı genelde ise yaramıyor. Bir fincan zeytinyağının içine bir çay kaşığı karbonat atın o şekilde banyodan yarim saat önce kafasına sürün. Sonrasında ince tarakla tarayinca patır patır dökülüyor.2-3 kullanımda tamamen bitti.
Goktugunannesi07 Karanelo Benim oğlumda konaklı doğmuştu ben hergün saçlarını taradım elim değdikçe şimdi 7 günlüğüz saç derisi tertemiz oldu.
Asli06 Karanelo zeytşnyagı sür canım baya bekle yarım saat filan sonra konak taragıyla tara tertemiz olur sonrada yıka bebişi bizim çok fazlaydı zorla temizledik biz sürekli her banyoya girmeden önce yap
zlhaa00 Karanelo canm ben normal pişik kremi ve bebe yağı sürüyordum aman allahm 5 dk içinde kalkıyordu hepsi zeytinyagı falan kullandm boş ikisini birbirine kariştir ve sür sonucu gör