Esmakyt Aybarss_Mom vicconun her model ayakkbisi rahat ve guzel oluyor bu modeli almadm hic ama genllkle herkez ilk adim tercihi vicco
Milamoms Aybarss_Mom önemli değil :) rengi göründüğü gibi geldi bize çamaşır makinesine atıyorum kiyafetleriyle birlikte bı sorun olmadı tabanı yumuşak ve rahat hafif bı ayakkabı cırtlı kısmı ayarlaniyor biz 20 numara aldık 1 parmak boşluk kaldı ilk adım ayakkabısı öyle olmaliymis zaten öyle okumuştum memnun kaldım ben bu ayakkabidan
Aybarss_Mom Milamoms teşekkür ederim canım tereddüt etmeden almalıyım o zaman 😊prenseste güle güle giysin inşallah 😍
Aybarss_Mom Limonlusu teşekkür ederim canım 11 aylık şu an oğlum onun oynayıp çıkaracağını zannetmiyorum kendi çıkmadıktan sonra 😊
SeverusSnape Aybarss_Mom çok rahat bir model. Tabanı yumuşak, bantları sıkmıyor. Vicco’num her ayakkabısı hafif zaten, bu da hafif. İlk adım olarak tercih edilebilir, bileği de kavrıyor👌☺️
Aybarss_Mom SeverusSnape teşekkür ederim canım oğlum 11 aylık artık bahçeye çıktığı zaman da yürümek istiyor o yüzden yaz da olduğu için sandalet iyi olur diye böyle almak istedim
Gzdzeynep Aybarss_Mom böyle değil ama vicconun içi dışı deri olan cookie modelini kullandık ilk adım ayakkabısı olarak çok memnun kaldım. Benim kızım 31 temmuz doğumlu tam yaz dönemi giydi onu.
BernaSzn Aybarss_Mom bizde vicconun ilk adım ayakkabısı almıştık bizim ki kapalıydı kış olduğu için gayet memnun kaldık tavsiye ederim bu markayı
Balbocegi Aybarss_Mom tabanı yumuşacık hatta tabanı çıkıp yıkanabiliyor. Fakat dediğim gibi ayaklarının üzeri etli olan bebişlere olmuyor