Oğlum gür saçlı doğdu peruk takmış gibi. 4 aylıkken yanlardan ve arkadan dökülmeye başladı üst saçları kıvırcık ve uzundu o dökülen yerleri kapatıyordu. Dökülme kesilince tekrar çıkmaya başladı ordan saçlar ve 7 aylıkken rahatlıkla topuz yapıyordum oğluma. Şimdi 15 aylık ve bir kere kestirmemize rağmen tekrar okadar uzadı ki saçları sürekli gözlerine geliyor bende tepeden topuz yapıyorum. Uzun olmasını geçtim saçları aşırı gür ve çok hızlı uzuyor ve kesmeye kıyamıyorum aslında ama gözlerine giriyor. Benle aynı durumda olan var mı? Siz ne önerirsiniz?