Ndrg-12 evet atesi oldu çok yüksek degildi ama basi ateşlendi 2 gün ilkinde ikincisinde de bir iki gün ates yapti o günlerde ince giydirip üstünü yari açık uyuttum bizimki battaniyeye sarılıp uyuyor kafasına kadar çekiyor uyumasını bekleyip yari örtüyordum. Atesi çıkmasına karşın da sürekli kontrol ediyorum çünkü 3.yu çıkaramadı henüz 2 haftadır sıkıntı cekiyor.insaallah siz kolay cikarirsinjz