Mom82902 biz maaştan kalan fazla parayi biriktirip ceyrek aliyoruz canim. Tabi bayadır almiyoruz da 😅 eşim araba modelini yükselticek, arabayı satıcaz. Ceyrekleri de satıp araba parasinin üstüne ekleyip yeni araba alacaz insallah. Birde kumbara var baya büyük, oda doldu nerdeyse, kumbarayı da patlacaz yakinda 😅 ben birikim yapamiyorum ama eşim cok güzel birikim yapar. Boş yere para harcamaz,bu huyunu seviyorum. Mesela ay başında maas alacak, maaş almadan önce elinde nakit para varsa hemen kumbaraya atar hepsini.