Herkese teşekkür ederim kızlar dr a götürdüm normal dedi Oda ama içim rahat etsin dersen test yapalım dedi kan ve kaka testi yaptırdık çok şükür bi sorun çıkmadı çok az sarılık çıktı 8 değerinde oda geçer emzir bol bol dedi tekrar bakılacak sarılık için ama rengi normal gibi geliyor bana bakalım götürücem tekrar dr a ilk bebeğimde alerji sorunu yaşadığım için korkmuştum çok şükür bişey çıkmadı