Ela26elif yenidoğan da çok normal canım. Zaten o şekilde yapmazsa kandaki sarılık ile ilgili birşeyler yazmıştı bir yenidoğan hemşiresi bana onu atamazmış. Benim ki de günde 10 defa yapıyordu en az. Değiştiriyordum az sonra yine yapıyordu. Şimdi 2.5 aylık çok şükür 🙏🏻 Günde 1-2 kez kaka yapıyor , sürekli çiş yapıyor bezi iyice şişiyor. 1-2 kez kaka bana az gelmişti , senin kadar çok değiştirince önceden ama doktorlar normal dedi (2 doktora birden götürdüm)