Ates_mami Saati dolunca fitilini veriyorum, şurubumuzu da fitili verdikten 2 saat sonra inmediyse ateşi ozaman vermeliyim yani ateşi indiyse vermeme gerek yok. Yurtdışında yaşıyoruz kullandığım ilaçlar ordakilerden farklı canım yada kullanım şekli🤷🏻♀️ Ilık duş aldırdım ama maalesef 37.5 oldu anca sonra zaten yükseldi