9 aylık aşımızı olduk 6 gün önce, bu aşıda doktorumuz söyledi 5-10 gün arası ateşlenebilir diye vee öylede oldu. Sabahtan beri 39 bulan ateşi var fitil koyuyorum 6 saate bir verilen 5 saat dolduğu an yine ateşi 39larda yani 38 37.5 kadar iniyor sadece. Arada ateş düşüren şurup da veriyorum doktorumuz söylemişti. Yok inmiyor inmiyor, ılık duş da aldırdım yine yok. En son ateşlendiğinde aşı ile ilgisi yoktu kanında enfeksiyon vardı antibiyotik kullandık o şekilde ateşten kurultuk. Yani şimdi demem o ki bi enfeksiyon durumu yoksa ama yinede ateş hiç bir şekilde inmiyorsa yine antibiyotik kullanımı yapılır mı? Yoksa daha etkili ilaç mı verir?