Minikkizimm Cheddar hamileligimin basindan beri hep ayni doktora gidiyordum ama maalesef aradigimda hic rahatlatici bi sekilde konusmadı bide bile telefonu kapatmaya yetistiremedi sanki telefndan ona bulastircak gibi. Bende karantina surecim bitince doktorumu degstrdim. 1 kere muayane oldum 2. De zaten doguma gittim Allah razi olsun o doktordan iyikide gitmisim cok rahatlatmisti beni cok ta rahat bi sekilde sezeryan oldum
Minikkizimm Cheddar doktor secimi bu konuda cok önemli iste. Sen kadin dogumcusun bunu bana uygun bi dillede soyleyebilirdi hem hamileyim hem covid olmusum ne yapabilirim diye ariyorum pskolojimi bozup kapatiyor. Rabbim iyi insanlarla karsilastirsin iste 🤲
Echche Nilloss ben de bunu bilmiyordum testle bakılması gerektiğini teşekkür ederim. Inan cok şaşırdım duyunca 3 kez olmak çok ağır yani. Hic ihtimal vermezdim çünkü bizi hep inandırdılar haberlerde falan antikor oluyor diye
Echche Nilloss Cheddar Kafamda deli sorular 🤦♀️ e antikor olmuyorsa bu hastalık hep tekrar ediyorsa, nasıl bitecek? Herkes olsa bile bu sefer 2.kez olacaklar off moralim bozuldu gece gece 😥😥
Hilponcik Nilloss biz geçirdik ailecek antikor testi yaptırdık bende ve eşimde oluşmamış ama annemde oluşmuş yani geçirmeyenlerden bir farkımız yok 4 ay oldu daha geçireli aldanmamak lazım yani evet
Echche Cheddar amin inşallah canım 🙏😥 aşı olan tanidik da covid olmuş yaşlı biraz, yoğun bakıma almışlar entube etmişler. Aşı engellemek için değil tamam da hani hafif atlatiliyordu. Off cok zor
La_Mer Nilloss 3 Kez yaşadık,ilkinde doktorlar tarafından takip edildik,evde geçirdik, ağırdı .ikincisi boğaz ağrısıyla geçti,3.sunde ben de boğaz ağrısı eşim de ateş,karın ağrısı, baş ve bel ağrısı oldu,2.sini ve 3.sunu çok hafif atlattık.Temaslıydık.
Aysen58 Cheddar ya bu asi beni korkutuyor he. Soyle söyleyeyim bebeğim dogdu mevlüt yapmadim die sadece ablam ve kardeşim birerde çocukları ile doğum günü yaptık bebeğime ( eşleri bile gelmedi ) 9 Nisan da bana geldiler 10 Nisan’da yaptık. 11 Nisan da parka gittik ( sitede oturuyorum park sakin) 1 saat filan durduk. Akşam oldu yigenim ateşlendi. Diğer gün diher yigenim rahatsızlandı. 14 Nisan kardeşim rahatsızlandı test verdi negatif çıktı. Ben kronik rht. Var 13 nisan da asi oldum 15 Nisan’da bogaz yangısı ve öksürük başladı hafifte yorgunluk. Şimdi boğaz ağrısı ve öksürük kaldi. Koronamiyim bilmiom kardeşim negatif çıktı usuttuk mu acaba diyorum. Aşıdan mi ben böyle oldum acana diyorum kafamda deli sorular. Sbaah olsunda doktorumu aricam
Momyprencess Nilloss Evet biz geçen sene nisan ayında bu sene de mart ayında geçirdik. Geçen sene kimseyle temasımız yokken nerden bulaştı bilmiyoruz ama bu sene aile üyesiyle olan temasımızdan bulaştı. Ben ilkini zatürre boyutunda ikincisini belirtisiz atlattım. Ama eşim ilkinde orta derece belirtiyle atlatırken ikincisinden baya ağır atllatı hastanede yattı 2 hafta😔Şu an şükür iyiyiz