buselidunya Mucizeemmmmm Korkunun faydası yok doğumdan 5 gün sonra kontrolde gitmiştim, saniyelik bişeydi 🤷🏻♀️
3MelekAnnesi3 Mucizeemmmmm hiç gitmedim gelde demediler hastanede cıkmadan sadece Bi kere alttan baktılar o kadar
arkeologolcam Mucizeemmmmm Doktorum beni doğumdan 1hafta sonra çağırmıştı gittim saniyelik kontrol yapıyo zaten bide 40ım çıkınca çağırdı o zamanda gittim yine saniyelik sürdü uzun bir şey değildi bide ultrasonla baktı o kadar
Ayca_ogun1 Mucizeemmmmm doğumdan 1 hafta sonra 40 im çıkınca gitmiştim sezeryan doğum yaptım ama yinede o koltuğa oturdum malsef
Dilekcsgn Mucizeemmmmm normalde doktorum 40imiz çıkınca gel demişti ama benim kanamaları kesilmedigi için daha erken gittim. Kan değerim 8e falan düşmüştü kan verildi ve tekrar kürtaj oldum içimde parça kalmıştı normal doğum oldum.