Goktugmom_ ben kullanıyorum 2 senedir çeyizine almıştım Karaca’nın vakumlularından bile daha güzel valla hiç bir sorun yaşamadım 10 tane kadar var hatta vakumlu zaten mika zaten bu plastik değil koku da yapmıyor bozulmuyor da bişey gönül rahatlığıyla alabilirsiniz