Goktugmom_ Kızlar mutfagı ma düzel gelsin istiyorum herşey takım olsun istiyorum yani Screenshot_20210418-230524_Trendyol.jpg Bunlardan almayı düşünüyorum alan kullan var mı veya başka fikri
Emine52 Goktugmom_ Bunlarn aynisindan degil ama farkli model var bende cok memnunumm hem gpruntu şık hemd eherseyi toparliyor koku vs biseyde yapmadi
anne15 Goktugmom_ camsa kendide kapağı alın plastikse ve eviniz sıcaksa un pirinc böceklenir . Benim farklı olarak cam kapağı plastik vardı böceklendi dolapta saklıyorım şimdi
Mommysharkdoodoodoodoo Goktugmom_ bende var ama boy boy değil en büyük boydan 12 tane aldım aşırı iyi bence. Paketli olan her şey yer kaplıyor. Bu baya açtı dolabımı.
Tosbikkizim Evet daha yeni kaynanama aldık gayet toparlıyor herseyi tertipli düzenli tutuyor. Ama burda fiyatı pahalı. Biz daha makul bulduk tanesi 12 yada 10₺ gibi bilseydi 2 lt
1limonatamoms Goktugmom_ ikinci el değil vip Ahmet’in kendi orijinal ürünü dolap da sadece ikinci el ürün yok ki sıfır ürün satanlar da var ben genel de mutfak eşyalarımi ordan alırım