O kadar çok üzgünüm ki, oğlumun akciğerınde tümor oldugunu söledıler doktorlar. Oğlum. 11 aylık, ek gıdaya gectıgınden berı 4 5 gunde bir fışkırarak kusmaya başladı. Biz halıyle yutamıyor dıye normal karşıladık. Son 1 ay içinde sıklastı gunde kusmaya başladı ve son bir hafta içinde ise balgamlı öksürüğü başladı. Doktora götürdüğümzde akcıger fılmı çekıldi ve akciğerınde kıtle oldugunu söledıler.. Yarın sabah bıyopsı yapılacak tümorun ıyı huylu mu kötü huylu mu daha bellı degıl, parca alındıktan sonra bellı olacak. Birde kitle böbregınede sıçramış heralde sonra tomografı cekıldıgınde bide kıtle böbregınde cıktı… Doktorlar hiç bişey sölemıyor korkulacak bişey varmı yokmu tedavıyle gecermı o kadar çok endişelenıyoruz kı bilgısı olan varmı akciğer kanserı hakkında, gecermı tedavıyle?